UPPDATERING !!

Jag vet att jag är sviiin dålig på att uppdatera.. Men de känns som att jag aldrig har "tid", Är mkt skönare att bara ligga på soffan och glo.
Och som vanligt ids jag inte skriva nå idag heller, men jag tänkte lägga in en masa bider, så ni har nå hum om vad jag sysslar med... Om ni är nyfikna :P

Jag och mamma har tapetserat om hallen här i Luleå, bilderna ger inte det verkliga resultaten rättvisa. Ni får komma och kolla hur det ser ut helt enkelt. De svarta taperetra är bara fondväggar, i både stor och lill hallen.

Jag har klippt Emilia för ett tag sen, men de har nog växt ut nu..!

Jag är klar med Maskinförar utbildningen:P Här är bara nå bilder från aitik, och på de nya trukarna som ska börja köra i gruvan. De får de gammla stora truckarna att känna sig ganska småa.

Sen har jag umgåtts mkt med Carro och hennes trollungar B)

Ozzy Gillar mina nya RENA hårfria sängkläder.

Vi hade klass fest innan vi alla var klar med utbildningen, tråkigt nog var denna bilden den enda jag fotade. Och den har jag fotat av misstag när jag skulle ringa freddan att komma och hämta mig.

Och fredrik har köpt en gris?

Och just nu är jag ute på praktik och försöker lära mig så mkt jag bara orkar ta in.

Allt är bra för nu. over and out!


Kommentarer
Postat av: Julia

Fast nä, han har väl inte köpt en gris? :p

PÖSS!

2011-04-01 @ 05:12:37
URL: http://meandmyadventures.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaa de kan jag, inte idag då för de kom massa moln och förstörde. :p

Nää verkligen? Aja men då kan ju du få köpa en ny hund. Då behöver han ingen jakthund när han har en gris. :P

2011-04-02 @ 18:55:41
URL: http://meandmyadventures.blogg.se/
Postat av: Julia

Skulle bara pröva om de funka, om de kunde vara snyggt. De gick inte så har gett upp den idén. :p

2011-05-03 @ 21:20:21
URL: http://meandmyadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0