Snow

Ja nu har de kommit snö även hit till Luleå. nice.
Ja sen sisst så är jag då färdig med mina nya körkort :D Klarade uppkörninge och allt gick BRA !
<3
I veckan skulle Fredrik vara ledig (Ledig vecka). Och vi skulle göra iordning barnrummet och huset överhuvudtaget.
Meen vad gör pukot? Japp han far och jobbar extra...
Det är inte roligt att vara tillsammans med mig nu kan jag säga.
och speciellt inte när de inte blir som jag vill eller har bestämt.
Humöret svänger VERKLIGEN hit och dit, upp och ner :P
Men de får alla stå ut med!
Sånt är livet.
<3
Nu ska jag iallafall spendera tid med den som är mig kanske närmast och alltid håller med mig.
Står på min sida och tycker att jag är den bästa som finns,
hur sur eller grinig jag än är.
OZZY<3!
Låång prommis i mörkret :S

Hej då !
P.s Hustomtan Ronja har skruvat ihop barnsängen idag :P Åh så fin den va !
Tack Julia och Marri som hämtade den och lite annat pyssel till mig från IKEA!
Puss puss



Kommentarer
Postat av: Hanna

Nejdå, ingen spanien för oss. Men vi var och hälsade på Pappa i Sthlm iaf. Ja men absolut ska ni komma och hälsa på! Vi ska bort över julen men annars ska vi nog bara hemma. :)

2011-12-11 @ 21:06:37
URL: http://hhrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0