Ondsag

Hej och hallå :)
Det är tydligen bara jag som tydligen har missat de här med Lucia helt iår :P
Har verkligen inte haft en tanke åt de hållet, och har inte sett till en enda lucia eller tomtenisse.
Haha, jaja smällar man får ta.

Idag var det dax för en tur till barnmorskan igen, och allt var som vanligt jätte bra med lill knodden där inne.
Jag önskar bara att mina ca 40v hade gått nu, att de typ var dax att föda i morgon.
För jag är så FÖRBNNAT nyfiken på den lilla filur som finns inom mig.
Hur ser du ut?
Vem är du mest lik?
Hur är du?
Ja, kan ju inte heller direkt säga att nu är de en bekväm tid att vara gravid heller. Min kropp är tung och less.
Och allt är jobbigt.
Tur att Ozzy finns, han får en att inte bli allt för slappad. För OM man skulle glömma gå ut med honom eller
kanske råka ge honom mat senare än vanligt, Ja då har man bäddat som för opera för resten av kvällen.
Eller opera och opera han piper mest, och de kan leda till grova hjärnskador :P
Fredrik jobbar mest och håller på att röja på våran skrot (s.k gård).
Han har byggt nå plog av något slag till skotern som han är ganska nöjd med, så så fort de snöar lite, GISSA vem som har fullt upp med sin nya maskin. :P

Till helgen kommer brydarna, och vi tänkte gå ut och äta god mat och far och kolla på Magnus Betner.
Det ska bli riktigt roligt, är så skönt att ha saker att se fram emot.
De enda lite dumma/Tråkiga är att Jennie kommer vara så bakis på Fredag att hon inte kan följa med.
För hon ska på motorhead. (Ingen som av avundsjuk neeej NEJ!)
Hade vart riktigt riktigt kul om hela galerian va med.
Men vi får ta igen de sen när alla är på plats i Pajala igen.

Ja idag har jag även köpt den första Juklappen (Till min Lillabror).. :P Bättre sent än aldrig nu är de bara femtioelva kvar.
Men jag tycker det är riktigt svårt. Man vill ju ge något som är lite roligt eller som någon annan kanske vill ha eller önskar sig.
Och jag har som ingen fantasi, känns typ som att jag kan köpa Alladon askar åt alla :P
Haha.
Nej nu ska vi ta oss i sängen så man orkar ta sig upp i morgon oxå.

Puss och Kram


Lillfisen <3
Vad vi längtar efter dig.


Kommentarer
Postat av: Fuckface

Jaa jag har kommit på vem som har tråkigare blogg än mig. DU!! Kan du skriva nåt eller? Jag har uppdaterat min :p

2012-02-13 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0