Torsdag natt !

Här sitter man och bara glor.
Lyssnar till min mysiga hunds GROTESKA snarkningar ! helt sjukt vad den hunden kan snarka och fisa...SAMTIDIGT! Kanske inte är så konstigt att man inte kan sova i de här huset! För i sovrummet ligger Fredrik, och han snarkar nästan lika illa som Ozzy! Men det är ju tur att båda mina grabbar är trevligare när de är vakna, eller ska man kanske säga levande :P Haha hysteriskt roligt!
Jag har precis läst igenom alla mina vänners bloggar, och kan konstatera att alla skriver för lite. Men sen fick jag dåligt samvete... Att sitta och bli förbannad för att jag inte ids ringa till alla och se så de lever, det är ju egentligen inte deras fel. heeh.. Sen gick det upp för mig att jag själv aldrig skriver i min blogg..
Men nu jävlar är jag trött och fick lust att skriva så ingen tror att jag har lagt ner min blogg..
Jag läste Jennies blogg och insåg att hon har fått ihop sin lya, måste åka och hälsa på henne så fort jag kommer till byn och se mästervärket !
öh vad mer, jag känner för att slösa pengar på massa kläder och skor! HELL YEAH!
Men men, får se ska på stan med Emilia i morgon, kanske hitta något roligt som kan stilla mitt begär för stunden !
Och för er som undrar så har jag och Julia(GULLAN) haft det helt otroligt bra i Italen. ÅH !
Kanske att jag får för mig att lägga in lite bilder senare och skriva lite om resan, men just nu ska jag bara låta det sjunka in och njuta av alla roliga minnen som fortfarande är färgstarka! Måste föresten bara säga att maten i Italien var helt fantastisk och man vande sig snabbt vid bra mat !
Jaja nu ska jag gå och diska eller nå ! Sen ska jag leta reda på mina öronproppar och sova en stund !
HERRÅ alla monsterdiggare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0