När jag var liten !?

Jaa vad säger ni ? Är inte flickan på bilden världens coolaste ?
Så liten och fin, inga bekymmer.
Hon ville bli pilot eller skoförsäljare. Sa fyfan istället för flygplan.
Trodde att det fanns en knapp i bilen som gjorde så att hela bilen exalderade. (exploderade)
Och hon var väldigt rädd för galisen, började gråta när de stannade hennes pappa för en vanlig kontroll.
Galisen är förstås polisen och i dag några år senare så vet jag faktigst inte riktigt vars den där tjejen tog vägen.?
Hon verkade ha så mycket drag, och visste vad hon ville.
Är hon samma tjej i dag ?
Undra vad hon skulle svara om man berättade för henne att när du är 20år kommer du jobba som frisör!
Du kommer ha en pojkvän och en vovve!
Du kommer vara nyfiken på livet
Du kommer sitta uppe en sen tisdags natt och fundera på vem du var på fotot, annat än en söt blond tjej med härliga kläder och ett leende som det inte riktigt går att sätta ord på.
Jag vet att hon finns kvar inom mig !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart hon finns kvar!! Jag ser ju henne varje dag (när hon är hemma dvs), lika självsäker, cool, söt och vacker och allt, allt annat fiiiint!!

2010-09-23 @ 12:48:15
Postat av: Faster

Klart hon är kvar! Jag vet minsann att du fortfarande tror att det finns en sån där knapp i bilen! Å pilot och maskinförare är nästan samma sak.. Dessutom så är du så bedårande vacker å så himla go å snäll å livsnjutare ut i fingerrspetsarna.. å nattsuddare är du ju oxå..måste du fått efter mig

Puss påre sockerpärlan min <3

2011-02-21 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0