MISS I NASSEN!

-..-
Som vanligt blir det att jag får lust att skriva i min blogg så här på sen kvällen/natten !
Idag har jag kommit hem till Pajala och det känns riktigt bra! Det var egentligen tänkt att jag skulle åka till Luleå i morgon, men då gick min bil sönder ! Det är väldigt ovanligt att mina bilar krånglar och håller på !
Men men så då skulle Fredrik komma i morgon ist, och det går ju lika bra det med !
Och sen så ska jag och Ogge byta rum, det ska bli ganska roligt !
Inte för att jag inte gillar mitt rum, men jag är ju inte så offta hemma.. Eller jag är ju hemma ganska ofta men då är jag inte direkt i mitt rum nå mer än att jag sover där! Så om Ogge vill ha de så, Okay då !
Jag har ju ändå blivit lite taggad på att flytta och så, när jag hjälpt Tina och Marie att tömma på Murgatan !
Kommer att kännas konstigt att som inte åka dit när man åker till Malmberget !
Men nog vet jag att det blir så bra ! :))

..-..



-..-

Jag har råkat köpa Volbeat's nya skiva, det var inte riktigt tänkt!
Men så vart det!
Albumet heter "Beyond Hell Above Heaven"
Och jag gillar den faktist, gilla speciellt låten "Fallen"

See me falling, yeah down and lonely.
Are the angles on their way, I'm in the dirt.
Hear me screaming, see me bleeding.
Cause the days no more the same without you.

---^*^---
Jaa jaa det var det jag hade att bjuda på i kväll !
/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0