kväll igen!

Hej i dag tänkte jag inte skriva så mycket... har ingen lust !
Fick en kommentar i dag/igår för första gången på väääldigt länge :P
Det var ganska roligt, då vet man ju att det är någon som läser och kollar på de bilder jag lägger in KUL!!
Nu tänkte jag slänga in lite bilder från Cesilien, tänkte att det kan ju vara roligt !
Ajja annars vare inget mera !
Rest and fly på Arlanda, verkligen litet rum :P
Vårat rum på Santa lucia, som hotellet hette!
En liten bit av stranden, vars vi hängde hela dagarna.. och mördar trappen!
En till strand bild, och gubben på bilden sålde cocos nötter, och man hörde på 5km avstånd när han kom skrikandes om sina cocosnötter!
I ordning för gala middag!
En av underhållarna på hotellet tvingade Julia att dansa med honom! haha*
Härlig bild! En typ Kärleks symbol!
Vi tog oss en drink i baren nästan varje kväll!
Jag var brunast!
Katedralen i moreal, tror jag det hette :P
Fast vi var inte så imponerade av en stor kyrka! men nu har vi vart där :) (Bakom oss är Palermo)
Palermo
Lite oväder hade vi oxå !
Bilder från Etna
Det var några av bilderna :P
'herrå

Kommentarer
Postat av: sonja

vilka fina bilder :) speciellt den på er båda tillsammans :)

2010-10-03 @ 01:16:32
Postat av: ellen

hej ronja ååå va fin bilder på er ha de bra kraamar /ellen kommentera gärna på min blogg också

2010-10-03 @ 13:33:56
URL: http://ellenessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0