Kul ! :*P

Olika frisyrer...!
Ganska fint med långt och mörkt! (Löshår)
Kort och tufft. Trivdes ganska bra i det röda !
Utväxt variant av den korta ovan, och lite mörkare färg, men ändå lite rött!
Den här frillan gillade jag ganska mycket, hade halv långt svart hår och KNALLröd färg under luggen, lite tråkigt på den här bilden för det syns inte att jag har en undercut på den sidan ---> som är lika röd som luggen !
Lockig variant på en utväxt frisyr :P
Min absoluta favorit, trivdes jätte bra i den här frisyren, Och gillade färgen till 100%
hade ingen frächare bild på denna frisyr, men jag minns nog :P
Asymmetrisk frilla, det gillade jag oxå !
Så här ser jag ut i dag. svart hår blond effekt i luggen. har lite längre, har det uppsatt på bilden.
Och sen två SKÖNA morgonfrillor!!
Det bjuder jag på :P
pusspuss

Kommentarer
Postat av: din Hanna :P

Gillar när du blivit lite mer aktiv här :) Det är så kul att komma in och läsa ;) Snyggooo!

2010-09-22 @ 22:24:40
Postat av: Mamma

Sååå fin min piga är!! Jämt, även i morron frilla=)

2010-09-23 @ 12:44:03
Postat av: Jennie

Jag gillar dom två sista bilderna, och jag undrar varför du aldrig har sån frilla vid andra tillfällen än just morgonen? ;) Och vet du vad, snart är det LÖRDAG! :)

2010-10-12 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0