Onsdag 3:e Mars

Idag fyller Marie år, Grattis Grattis !! Nu är de sissta året som tonåring.
hiiih
Ingen utom Jennie är flitig på att uppdatera sina bloggar och det är så JÄÄVLA trisst.
Inte för att jag heller är så duktig men jag kan ju försöka iallafall..
ömööm va ska man skriva då som är intressant att läsa om..
jag har verkligen en trisst vardag nu för tiden. Men i dag har jag stigit upp relativt tidigt, och det är ju ganska bra.
ååå va kul att läsa detta VEERKLIIGEN för alla bryr ju sig om när jag har vaknat i dag.
NEJNEJNEJ! mongoo mongo.

Vad händer nu då?
Jo jag är i Pajala och har precis käka lite fika med mamma min, och små prata. Det är skönt att man kan prata med sin mor om lite allt möjligt.
Nu ska jag snart och hälsa på min döds sjuka kussin Julia, hon har hjärncanser (förkylning)..
Och det är så synd om henne.. Haha.
Eller så är de bad karma :P Va vet jag ? inget egentligen.
Så nu sitter jag här och skriver massa strunt, inte speciellt kul kan jag tänka mig att det är att läsa.
Mahaa, men det är bara en uppmaning till alla att skriva i sina bloggar, skriva om roliga saker, så ingen behöver sitta och tråk läsa allt strunt som jag skriver.
Är VÄLDIGT besviken på Julia och Marielle för att dem har vart så int åt helvete förbannat slöa på att uppdatera deras bloggar.
Annars brukar de skriva typ varje dag, men nu helt plötsligt har de slutat och det stör mig!!
Ni förstör min vardag  BRUUDAR !!!
:( -pissa på er ;P

Haha JAAAJAAA nu ska jag ge mig.
Ta inte illa upp över något jag skrivit i mitt inlägg, det som näms i inlägget är inte elakt menat mot någon eller något.

Kommentarer
Postat av: olli golli

hur pass tidigt har du stigit upp då ? :)

2010-03-03 @ 16:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0