Jah Hallå!

Hejsan allahopen :P
Nu är jag i gve igen, och hade hoppas på mer jobb, men det blev bara idag och imorgon.
Trisst trisst, men men det är okey.
Men min BÖRS strejkar, och det är inte roligt, 17kr på kontot har jag...
Faan att de ska ta sån tid med a-kassan...
helvetehelvete,
Julia följde med hit iaf, och det var bra annars hade jag nog somnat vid ratten i morse.
För jag var lagomt sleeeten !!
Helgen har vart helt OK, vart mycket med Marielle, mycket trevligt hade vi.
Med henne for jag ut i alla småbyar som man bara kan tänka sig:P haha eller okay två byar jag ALDRIG vart i.
kalamaa och nå annan by på K ? Minns inte äns va den hette:P Men dit var vi iaf :P
jajjamensan. 
Åker nog hem i morgon, ska vara och tigga jobb någonstans.

Skulle vilja ha en grandis, kompis till Ozzy my love <3
Tina tror att Ozzy har damp, ADHD och nå släng av nå annat. Haha!!
Vad är det för fel på min älskling? haha, min mysgris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0