Natten innan Fredag.


Känns som att det var flera år sen du kom in i mitt liv <3
(Ozzy 8 veckor)

Idag har jag vart jäkla flitig här i ågren huset, städat som en tok.
Önskar att jag alltid hade så mycket lust och ork,  som jag haft i dag mest hela dagen faktigst.
Men nu är batterierna urladdade, ögonen svider och benen värker...
kanske dax att sova då?
I morgon blir det Pajala iaf, och jag har sådan mamma längtan :P
Och sen kommer ju Fredrik oxå, och julia och sluthy är ju nästan alltid hemma i byn.
alltså nästa mål är Pajala.
Jag och Marie kom överens om att nästa vecka ska vvi fixa i ordning vårat rum.
för det är ju nu mera vårat rum eftersom att jag mest sover här och hon har mest sina saker här.
Det kan hända ibland att hon sover med mig oxå, men det är sällan.

Ja just det jag var ju trött..
Ska sova nu så att det blir fredag någongång.
puss puss
Ronja


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åhh han är så fin, de är jätte länge sen jag såg han ju! måste få ta hand om den lilla busen snart igen =)

2009-09-20 @ 10:35:40
URL: http://liinneanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0