Gammalt blogg inlägg

Ronja the nice one (SYNDEN SJÄLV heter chokladboll)

Hej.
Jag tycker att de är självklart att man ska hjälpa den som är i nöd, och i desperat behov av hjälp om det gäller liv och död. Då ska man baskemig ställa upp. Jag har nämligen räddat någon från döden i går. Jag har alltså räddat ett liv.. Ett liv på vår jord..
Det var en igelkott.
Igelkotten, vi kallar honom Pelle. Pelle hade av någon konstig anledning fastnat i en plast påse. Han satt fast i handtaget(?) om ni förstår vad jag menar. Och han kom inte lös. Så då kom jag till undsättning, och släppte ut han, Jag var tvungen att riva sönder påsen för den satt ganska hårt åt, och han hade säker problem att andas de lilla typen.
Jag fattar inte hur fan den fastnade där, eller om de va någon som typ lurat in den i påsen och bara för att vara jävlig lämnat den så. Jag fattar inte hur fan man kan bete sig så?
 Love to you Pelle <3 Lev väl ! hehe..

And how can I stand here with You
And not be moved by You
Would You tell me how could it be
Any better than this

____________________________________________________________________
Mycket roligt att läsa så här i efterhand, fan vad omtänksam man är.

Kommentarer
Postat av: Emilia

vet du hur många pellisar som blir överkörda?

2009-09-29 @ 23:59:49
URL: http://hunnibun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0