Ronja på humör :)

Tjabba alla fiskpinnar :* hahaa...
Nu ska jag skriva igen, det var ganska uppskattat när jag skrev sisst. Kul att folk läser :D
Jag är jätte på G för i mon, vi ska ha taco kväll :D Jag tror att Maja ska sova hos min, OM hon törs !!
De ska bli kul att hitta på nå med tjejerna, sen skulle Fredrik ta med några av hans kompisar också, KUL KUL !
Problemet är bara de att hitta ett ställe där alla kan sitta och äta tillsammans, det är som trevligare.

Jag har listat ut att jag ska ha tre prov på Fredag.
* Matte
* Engelska
* Idrott
Och de tre ämnena innefattar alla mina lektioner på fredag.
Men engelskan är bara muntlig och det kan man inte träna till känner jag.. Och som vanligt har jag en massa att läsa till idrotten och Matten.
Och sen har vi nå konstig svenska uppgift också till på torsdag...

Ja, helgen var helt ok.. säger inget mer om de.

Och hemlängtan har jag, Fattar inte hur man kan sakna Pajala så mkt, men nu gör jag de.
Mamma har köpt en cool liten bil, eller den ska bli cool iaf. Jag och Fredrik ska styla den lite.
Jag tänkte att jag ska måla en svart döskalle på taket och tona rutorna :D Mamma gillade kanske inte de där med döskallen men men de är smällar hon får ta när hon går och köper en ful bil.
Det är en LITEN cittra iaf typ blå eller nå.

Och så har jag fått vårat platstation2 hit till lägenheten, så nu rockar jag Guitar hero3 som en toka.
Hanna var förbi i går och testatde, jag vet inte om hon är dålig eller om det var den rosa aktiga drickan som spelade ;)

Ajja nu tappa jag lusten att skriva nå mer..
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var drickan som gjorde mig kass inget annat ;) Kul att du skriver i din blogg :D

2008-04-08 @ 20:42:51
URL: http://niloe.blogg.se
Postat av: Mäki

Vi får sitta på golvet som typ kineserna eller vilka det nu är som gör så. Då får man plats med hur många som helst! :D

2008-04-08 @ 20:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0