A walk to remember.

Hallå, jag sitter här hemma och stor lipar. ;)
Har precis kollar filmen "A walk to remember", måste bara på peka att den var jävlig se värd..
Ska nog kolla den engång till när fredrik kommer, så han också får se den.

Idag har de vart riktigt skönt väder. och i skolan läste vi dikter, villket är ganska flummigt tycker jag. För jag har så svårt att läsa "bakom orden" eller hur man ska förklara de. Haha men jag försöker iaf, haha men jag behöver juh inte känna mig sämst, Jennie är snäppet värre ;)
haha nej nej nu ljög jag igen, hon och jag kankse är typ lika dåliga :D
Idag har jag klippt Hanna, blev jätte fint tycker jag :P Och vi sola lite på hennes balkong med varsin snus.
Mkt mysigt. de va extra mysigt när man visste att jennie satt på Ninas och pluggade bilteori :p MOHAHAHAA

OSHIT !!! Nu höll jag på att sluta skriva utan att betätta att jag har färga håret och allt, jag vet inte hur jag ska berkriva färgen som jag har nu i håret. Jag tycker att den är ganska för mycker orange, men alla andra säger att den är fin.
Antingen så tycker dom de, eller så är de bara för att de inte vill vara elaka med mig. Haha.. Man vet juh aldrig, och de är nog bäst att vara omedveten om den saken,

Så vad händer i helgen då?
Jo i mon är de juh HÄRLIGA fredag igen, och jag har inget spec, utom sovmorgon :)
Sen ska jag vel Nathalie :) Kul för henne har jag inte sett på länge känns de som..
Sen kommer julla men 8:a bussen, och de kan juh bli kul men henne i hälara...
JO en annan sak som är nämnvärt som händer på fredag, då har jag och fredrik vart tsm i HELA 6 månader :P
Sen kommer mamma på lördag, ska faktigst bli skönt att träffa min MOMZILLA ändå.



A walk to remember

Love is always patient and kind
it is never jealous
love is never
boastful or conceited
it is never rude or selfish
it does not take offence
and is never resentful
love takes no pleasure
in other people's sins,
but delights in the truth
it is always ready to excuse
to trust, to hope,
and to enure
whatever comes.

Love peace and understanding.
/  Ronja

Kommentarer
Postat av: Haaannnaaaiii

Grattis på eran dag idag. Jag och fukking jävla skit nöjd med klippningen :D:D du är grymm.

2008-04-18 @ 08:58:13
URL: http://niloe.blogg.se
Postat av: baja

din hårfärg är snygg och du också.
och du kan lita på att jag tycker det för jag är ganska ärligt eller elak som de flesta säger ;)

2008-04-21 @ 14:10:58
Postat av: carro

Hej Ronja! :D

2008-05-03 @ 20:32:08
URL: http://cleek,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0