Härligt med sommar !

Härligt med sommar !
Jenny k , Jag, Määd och Jennie <3


Aaaah shit !
Vad trött jag är, har jobbat 17-22 ungefär. Men de va ganska lungt. Skönt, men mentaltdödande. Jag blir konstog om jag inte får snacka med folk på länge..
Och så har jag brännt mig på armen, Ajaj !
Ja men helgen har vart kul, men miljoner myggor har bitit mig så jag ser ut som en prickikorv...
På backen va de mycket folk.. Och så alla som var där förstår nog att de aldrig vart så mkt folk på Erkhejkki backen någonsin. Men de va kul ändå. Finns mkt att berätta men jag ids inte nu för jag är tröttare än en björn i ide.
Så nu ska jag gå och lägga mig. Ska jobba FM i mon..
Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0